בחיפוש אחר הספורט המושלם, זה שבאמת יצליח להוציא אתכם מהבית ולגרום לכם לזוז, ישנם רבים שבוחרים בסופו של דבר בהתעמלות שתגרום להם להזיע אבל לא באמת להרגיש את זה – שחייה. מציאת בריכות באור עקיבא איננה משימה קשה במיוחד, כיוון שיש היצע רחב של מקומות להתאמן בהם בשחייה בעיר. גם מי שמאוד מחבב את הים ותוהה "למה לשלם אם אפשר ליהנות בחינם?" בוודאי מבין שעל מנת לעסוק בשחייה ככלי לשריפת קלוריות, עדיף שזה יהיה בבריכה.

חשוב לקנות ביגוד ואביזרים מתאימים

על מנת לשחות בנוחות ובעיקר בבטחה, יש לרכוש כמובן את הפריטים המתאימים בשביל הספורט הזה, ממש כמו בכל ענף התעמלות אחר. גם אם אתם לא שחיינים מקצועיים ולמעשה מחפשים בריכות באור עקיבא שבהן תוכלו לשחות רק לשם ההנאה, עדיין תצטרכו להגיע עם בגד ים ועם אבזור רלוונטי.

בגד הים המיועד לשחייה ספורטיבית, יהיה שונה מבגד ים המתאים לחוף – לרוב מדובר יהיה בגזרה העוטפת את הגוף בצורה מיטבית, עם תפירה איכותית ששומרת על הבגד ומונעת ממנו להשתחרר יותר מדי – בניגוד, למשל, לביקיני עם קשירה. בהיבט של האבזור, מדובר בעולם שלם: החל ממשקפי שחיה וכובע שחייה, שהם חובה למתאמנים בבריכות, דרך אטמי אוזניים ועוד שפע של מוצרי ספורט שונים, שיכולים להפוך את אימוני השחייה שלכם למהנים ואפקטיביים יותר.

בריכות באור עקיבא

בריכות באור עקיבא לאימונים מאומצים – למה כדאי להשקיע כסף?

אם אתם מחפשים בריכות באור עקיבא על מנת להגיע לבילוי עם כל המשפחה, מדובר במשהו שונה בתכלית מבריכה המיועדת לאימונים גרידא. שחייה ספורטיבית יכולה להתבצע רק בבריכה מתאימה, כזו שמאפשרת לכם לשחות בקצב טוב ולמרחקים ואינה מופרעת על ידי אנשים שבאים לבילוי, או על ידי ילדיהם.

הבריכה האולטימטיבית תהיה חצי אולימפית לפחות, כלומר באורך שיאפשר לכם לפתח באמת את היכולות האירוביות, לשחות הלוך ושוב ללא הפרעה במסלול מסודר ולשפר ביצועים בכל פעם מחדש. מוטב למצוא בריכה בתשלום ושווה להשקיע בכך כסף, אם זה אומר שהניקיון שבמקום נשמר בקביעות והמלתחות מסבירות פנים. אין כמו להתקלח אחרי אימון מייגע: בבריכות האיכותיות באמת, ניתן למצוא גם אנשים ששוחים השכם בבוקר, מתלבשים ומתארגנים במקום – ונוסעים ישר לעבודה.

איך משפרים ביצועים בשחייה?

כמו כל התעמלות, גם שחייה יכולה להיות בהחלט ספורט חברתי, לכן כדאי למצוא חברים שיבואו איתכם ויהוו זרז למוטיבציה ולשיפור המהירות. שחייה איננה מאפשרת דיבור במהלכה ומכאן שהיא מושלמת בשביל להרגיש את הגוף שלכם ואת איך שהוא "מתנהג" בכל רגע ורגע במהלך האימון.

תמיד עדיף לבחור באדם ששוחה קצת יותר טוב מכם, זה לא חייב להיות שחיין מקצועי אלא חבר בכושר טוב, אשר יוכל לשחות בקצב שלו ואתם תצטרכו להדביק את הפער. יכולת אירובית נבנית לאט, לאט ובהדרגה וזה בדיוק מה שהשחייה תומכת בו: שדרוג והעלאת העומסים שהגוף מתמודד עמם במהלך האימונים, תוך מניעת שחיקה של הסחוסים ותמיכה מיטבית בגוף. בריכות באור עקיבא יכולות להיות המקום הטוב ביותר להתעמל בו, בכל גיל ומשקל.