קרדיט תמונה: freepik

למי הטיפול בגלי הלם מתאים?

הטיפול בגלי הלם מתאים לאנשים שעברו שבץ מוחי או פגיעה מוחית טראומטית וצריכים להתאושש מהר יותר. זה מתאים גם לאנשים שעברו התקף לב וצריכים להתאושש מהר יותר.

למידע נוסף היכנסו לאתר http://iiche.org.il

 

למי הטיפול מתאים?

הטיפול בגלי הלם מתאים לאנשים שעברו שבץ מוחי או פגיעה מוחית טראומטית וצריכים להתאושש מהר יותר. זה מתאים גם לאנשים שעברו התקף לב וצריכים להתאושש מהר יותר.

הטיפול בגלי הלם מתאים לכל מי שיש לו מקרה קל של אקזמה. זה יכול לשמש גם על אנשים שעברו פציעה או ניתוח לאחרונה.

טיפול בגלי הלם הוא טיפול חלופי באקזמה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של המצב. הוא משתמש בגלי קול בתדר גבוה כדי לחדור לתוך הגוף ולעורר את תהליך הריפוי הטבעי.

הטיפול בגלי הלם הוא הליך לא פולשני המשתמש בגלי הלם בעוצמה גבוהה כדי להתפרק ולהסיר את הרובד מהעורקים. זה מתאים לאנשים שיש להם טרשת עורקים (הצטברות רובד) בעורק הצוואר שלהם, שהוא העורק הראשי בצוואר.

הטיפול בגלי ההלם משמש לטיפול בחולים עם עורקי צוואר חסומים מאז 2006. הוא פותח במקור על ידי ד"ר דונלד קגן, מנתח כלי דם במרכז הרפואי של אוניברסיטת ניו יורק. הטיפול הוכח כיעיל לטיפול בטרשת עורקים בחולים מסוימים עם שלבי מחלה מתקדמים והצטברות פלאק משמעותית.

הטיפול בגלי הלם יכול לשמש כאופציה חלופית למטופלים שאינם יכולים לעבור ניתוח או צורות אחרות של קונבנציונליות

הטיפול בגלי הלם הוא טיפול המתאים לאנשים הסובלים מכאבים כרוניים, חרדה או התקפי פאניקה.

הטיפול נוצל על ידי אנשים רבים בהצלחה. זה יכול לעזור להפחית כאב, חרדה והתקפי פאניקה בטיפולים ספורים בלבד.

הטיפול בגלי הלם מתאים לאנשים הסובלים מדלקת פרקים במפרקים וחווים כאבים במפרקים הפגועים. הוא משמש גם לאנשים עם מחלות כמו דלקת מפרקים ניוונית, דלקת מפרקים שגרונית ואוסטיאופורוזיס.

 

האם זה הליך פולשני?

הטיפול בגלי הלם הוא הליך לא פולשני הממריץ את תגובת הריפוי הטבעית של הגוף על ידי הפעלת לחץ פועם על המפרק הפגוע. הטיפול יכול להפחית כאבים ודלקות, להגדיל את טווחי התנועה ולשפר ריפוי רקמות.

הטיפול בגלי הלם הינו טיפול לא ניתוחי, לא פולשני, המשפר את גמישות העור ומפחית את הופעת הקמטים. הוא מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש.

הטיפול בגלי הלם הינו טיפול לא ניתוחי, לא פולשני, המשפר את גמישות העור ומפחית את הופעת הקמטים. הוא מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש.

טיפול Shockwave מתאים לכל סוגי העור עם או בלי קמטים.

הטיפול בגלי הלם הוא טיפול לא פולשני, זעיר פולשני וללא כאבים המטפל בסוג הנפוץ ביותר של נשירת שיער – התקרחות אנדרוגנית.

זה מתאים לגברים ונשים כאחד עם שיער דליל על הכתר או באזור הקדמי. זה עובד היטב גם אצל אנשים עם קו שיער נסוג, שאיבדו את שיערם מהרקות.

הטיפול בגלי הלם הוא דרך יעילה, מהירה וקלה לשקם את המראה הטבעי שלך ללא צורך בניתוח או פרוצדורות מקיפות.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

היתרונות של פיזיותרפיה לספורטאים

פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים לשפר את הביצועים שלהם על ידי טיפול בכל הבעיות הבסיסיות שעשויות להשפיע על היכולות שלהם. על ידי התמקדות בכוח, גמישות ומכניקת הגוף הכללית, פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים למקסם את הפוטנציאל שלהם ולמנוע פציעות.

ביטוח
בלוג

שקט נפשי למקצוענים – היתרונות של ביטוח אחריות מקצועית

תארו לעצמכם את החופש לרדוף אחר התשוקות המקצועיות שלכם, ללא מגבלות על ידי האפשרות הרודפת של תביעות משפטיות והפסדים כספיים. ביטוח אחריות מקצועית הוא מגדלור של ביטחון בעולם ההתדיינות של ימינו, המציע רשת ביטחון למי שמנווט במים הבוגדניים של הקריירה שלו. זהו שומר שקט, מגן משגיח מפני טעויות והשמטות בלתי צפויות שיכולות להתרחש בכל מסגרת מקצועית. בתוך האינטראקציות המורכבות והציפיות הגבוהות של הלקוחות, גם אנשי המקצוע הקפדניים ביותר נמצאים בסיכון. אבל עם הביטוח הנכון, יש תחושה עמוקה של רוגע בתוך הכאוס – הבטחה להגנה כאשר סערות של אתגרים משפטיים מאיימות לפרוץ את חומות המוניטין שהרווחת בעמל רב.

סוכרת
בלוג

ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת: סקירה מקיפה

אימון אירובי הוכר כמרכיב חשוב בניהול סוכרת, עם יתרונות משמעותיים עבור אנשים עם סוכרת סוג 1, סוכרת סוג 2 וטרום-סוכרת. סקירה מקיפה זו שואפת לחקור את ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת, כולל השפעתו על בקרת הסוכר בדם, תסמיני טרום סוכרת, תזונה ומניעת סיבוכי סוכרת.