מי שמתאמן באופן קבוע והפך את הספורט לדרך חיים, יודע שבכדי לגרום להתעמלות להיות הרגל – צריך לדעת להתמודד עם אתגרים לא פשוטים. נראה כי התמדה היא הדבר שהכי קשה להקפיד עליו, בפרט אם אתם נמנעים מאימונים קבוצתיים או שפשוט מעדיפים לעשות ספורט לבד, מכאן שאין לצידכם מי שידרבן אתכם. שכירת שירותיו של מאמן אישי בהרצליה שיעניק לכם מוטיבציה וידריך אתכם באופן קבוע, יכולה להיות מתנה נפלאה שתעניקו לעצמכם והתחלה של דרך חדשה.

למה חשוב כל כך להתמיד באימוני הספורט?

ממש כפי שלא מעלים במשקל עשרים קילוגרמים ביום אחד, איש גם לא מצפה לרדת אותם ביום אחד. אתם בוודאי יודעים שבכדי להגיע לתוצאות טובות בספורט, בין אם זה לצורך ירידה במשקל או אפילו רק כדי לשמר את הבריאות הטובה של אדם, יש להתמיד ולבצע התעמלות קבועה ולגרום לגוף להתאמץ באמת. מאמן אישי בהרצליה יכול להיות האדם שיניע אתכם לפעולה, פשוטו כמשמעו, בכל פעם מחדש.

מדובר בשיטה חדשה יחסית שעובדת על התאמה מרבית בין האדם למדריך – במקום להגיע לחדר כושר שבו יש מספר מצומצם של מדריכים, שאמורים לסייע לכמה עשרות אנשים בו זמנית, אתם שוכרים את שירותיו של מאמן שכל כולו "שלכם", לצורך האימון שאתם מבצעים. הוא מרכיב עבורכם תכנית אימונים שתואמת את הסטטוס הפיזי הנוכחי שלכם, מעלה את העומס כשאתם יכולים לעמוד בכך ובעיקר מוודא שאתם שומרים על הגוף תוך כדי הספורט, מחזקים אותו ומונעים פציעות.

כיצד מאמן אישי בהרצליה יתרום לבריאות שלכם?

התעמלות קבועה היא המפתח לשדרוג באיכות החיים ולעתים אפילו להצלתם. אנשים בעלי עודף משקל משמעותי, מועדים לפורענות מבחינת בריאות. הם חשופים להיווצרות נזקים לאורך זמן, למשל פגיעה בברכיים, שחיקת סחוסים ועוד – אשר יכולים היו להימנע, אילו האדם היה מפחית במשקלו. מטרת הליווי של מאמן אישי בהרצליה היא לרתום את האדם למשימת חייו והיא להשיב את הגוף למצב אופטימלי מבחינה בריאותית, הודות לאימון שנתפר עבורו באופן מיוחד.

תכנית האימונים תותאם הן למצב הכללי של המתעמל והן לאתגרים שאותם הוא שואף לעבור או יעדים מסוימים אליהם הוא מעוניין להגיע. אימון אישי יכול, למשל, לסייע גם לאצנים מקצועיים שרוצים לשפר את הביצועים ולהצליח לגמוע מרחקים ארוכים יותר. פיתוח היכולת האירובית וחיזוק השרירים, בהחלט יסייעו בכך.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מאמן קבוע?

מלבד מקצועיות והשכלה רלוונטית בתחום הכושר ואימון לספורט, חשוב שתהיה לכם תקשורת טובה עם המאמן שלכם. מדובר באדם שצריך ללוות אתכם באופן צמוד ממש, על מנת שתצליחו להגיע לתוצאות הרצויות. אימון של שעה או שעתים בשבוע ואפילו יותר, הופכים לעיתים לחברות של ממש ומכאן שכדאי שאתם והמאמן שלכם "תהיו על אותו גל" ותצליחו ליהנות מהזמן המשותף, מלבד ההתמקדות במטרה האמיתית שהיא התעמלות.