קרדיט תמונה: freepik

אווירה של קיץ

העונה הלוהטת של השנה מתקרבת, הקיץ כבר כמעט כאן! הימים החמים בשנה, בהם השמש תמיד זורחת והשמים תמיד בהירים. מה עושים במזג אוויר כזה לוהט? יש שיעדיפו להשתזף בשקט, יש שיעדיפו להשתכשך במים נעימים, ויש שיעדיפו להנות מקפה קר בצל עם משב רוח טוב. יש מקום שמתאים לכולם, תאמינו או לא. בפלמינגו ספא חיפה יש מקום לכל אחד ועכשיו גם עם מסאז זוגי מחיר אטרקטיבי במיוחד.

 

קיץ בספא

ספא פלמינגו הוא המקום המושלם להנות מיום קיצי וחם. במתחם הספא שלנו, כל אחד יכול להנות בדרך שלו. המתחם הינו מתחם ביתי ואינטימי, אשר בחלקו חיצוני ובחלקו פנימי. במתחם תוכלו להנות ממגוון מתקנים מקצועיים, הכלולים בכל חבילות הספא. בין המתקנים תוכלו למצוא: סאונה יבשה וסאונה רטובה, ג'קוזי חיצוני מבעבע ומפנק, מיטות שיזוף נוחות, כסאות עיסוי מרווחים, פינת קפה הכוללת שתייה חמה, שתייה קרה, נשנושים, עוגיות, ופינוקים קטנים וטעימים.

 

עיסויים בספא

עיסויי הספא בפלמינגו ספא בחיפה הם מהמקצועיים ביותר. כל העיסויים נעשים על ידי מעסים מוסמכים ומומחים, שנבחרו וסוננו בקפידה. העיסויים נעשים בחדרים אינטימיים, המלווים במוזיקה רגועה המוסיפה לתחושת השקט והשלווה. החדרים והמוזיקה מותאמים לסוג העיסוי המתבצע בהם, והם משתנים בין עיסוי לעיסוי. אצלנו בפלמינגו ספא, תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של עיסויים, בהתאם להעדפתכם האישית.

 

למי שרוצה יותר

למי שרוצה להשלים את חוויית הספא והמנוחה, אנו מציעים חדר פרטי במלון בו ממוקם הספא. ניתן להוסיף חדר לשהייה במלון למספר שעות או ללילה. באפשרותכם לבחור בין חדר קלאסי לבין חדר דלוקס, הכולל ג'קוזי זוגי מפנק בתוך החדר, ונוף משגע לים.

בואו להנות מיום חלומי. עופו על זה!

הזמינו עכשיו בפלמינגו ספא  052-8830083

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

היתרונות של פיזיותרפיה לספורטאים

פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים לשפר את הביצועים שלהם על ידי טיפול בכל הבעיות הבסיסיות שעשויות להשפיע על היכולות שלהם. על ידי התמקדות בכוח, גמישות ומכניקת הגוף הכללית, פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים למקסם את הפוטנציאל שלהם ולמנוע פציעות.

ביטוח
בלוג

שקט נפשי למקצוענים – היתרונות של ביטוח אחריות מקצועית

תארו לעצמכם את החופש לרדוף אחר התשוקות המקצועיות שלכם, ללא מגבלות על ידי האפשרות הרודפת של תביעות משפטיות והפסדים כספיים. ביטוח אחריות מקצועית הוא מגדלור של ביטחון בעולם ההתדיינות של ימינו, המציע רשת ביטחון למי שמנווט במים הבוגדניים של הקריירה שלו. זהו שומר שקט, מגן משגיח מפני טעויות והשמטות בלתי צפויות שיכולות להתרחש בכל מסגרת מקצועית. בתוך האינטראקציות המורכבות והציפיות הגבוהות של הלקוחות, גם אנשי המקצוע הקפדניים ביותר נמצאים בסיכון. אבל עם הביטוח הנכון, יש תחושה עמוקה של רוגע בתוך הכאוס – הבטחה להגנה כאשר סערות של אתגרים משפטיים מאיימות לפרוץ את חומות המוניטין שהרווחת בעמל רב.

סוכרת
בלוג

ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת: סקירה מקיפה

אימון אירובי הוכר כמרכיב חשוב בניהול סוכרת, עם יתרונות משמעותיים עבור אנשים עם סוכרת סוג 1, סוכרת סוג 2 וטרום-סוכרת. סקירה מקיפה זו שואפת לחקור את ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת, כולל השפעתו על בקרת הסוכר בדם, תסמיני טרום סוכרת, תזונה ומניעת סיבוכי סוכרת.