אוזניות אלחוטיות – איך לבחור את המתאימות לכם ביותר?

מאת מומחי אתר www.finder.co.il

אוזניות משמשות מזה עשרות שנים במערכות סאונד (נייחות וניידות), מכשירי קשר, מרכזיות טלפון, מחשבים אישיים ועוד. עד שנת 2015 כל דגמי האוזניות היו מחוברים בחוט למכשיר ממנו הוזנו.

קשה להאמין שכל כך מעט זמן חלף מאז שהופיעו האוזניות האלחוטיות הראשונות, כיום ישנם אינספור דגמים של אוזניות אלחוטיות במחירים הנעים מכמה עשרות שקלים ועד אלפיים שקלים ואף יותר.

אם אתם מעוניינים להתחדש בזוג אוזניות שישרת אתכם היטב, אם אתם לא בטוחים אם כדאי לקנות דווקא אוזניות אלחוטיות וגם לא יודעים איך לבחור נכון מבין המגוון העצום של דגמים, סקירה זו היא בדיוק בשבילכם

למה דווקא אוזניות אלחוטיות?
אוזניות אלחוטיות מציעות יתרונות שונים עלפני אוזניות עם חוט. ראשית,הן מספקות חופש תנועה, אפשר להזיז את הראש בצורה חופשית וגם להתרחק מן המכשיר למרחק של שלושה–ארבעה מטרים (לעיתים אף יותר) ולהמשיך להאזין ללא הפרעה. עם אוזניות אלחוטיות אפשר לבשל תוך שמאזינים למוסיקה או מנהלים שיחת טלפון, להסתובב בחדר, לנצל את הזמן ולעשות כל מני דברים בלי שצריך להיזהר ממתיחה של חוט המחבר אותנו למכשיר כזה או אחר.

חשוב לציין שלצד היתרונות הרבים של אוזניות אלחוטיות יש להם גם כמה חסרונות שחשוב לקחת בחשבון. מכיוון שהן מצוידות בסוללה נטענת, משך השימוש הרצוף בהן מוגבל, ככל שזוג האוזניות האלחוטיות שלנו מתיישן הסוללות מחזיקות מעמד פחות זמן בין טעינה לטעינה. חסרון נוסף של אוזניות אלחוטיות הוא עלות גבוהה יחסית, במיוחד אם אתם רוצים אוזניות המספקות איכות צליל מעולה.

אוזניות אלחוטיות באמת (True Wireless StereoTWS)
האוזניות האלחוטיות מן הדגמים הראשונים אמנם כבר לא היו מחוברים בחוט למכשיר ממנו שודרו הצלילים אולם עדיין היו מחוברות בחוט קצר זו אל זו, זאת משום שהן צוידו במקלט בודד שהותקן באחת מן האוזניות. בשנת 2016 השיקה חברת אפל את ה- AirPods אוזניות true wireless שהפכו ללהיט למרות מחירן הגבוה, כיום יש מגוון רחב של דגמי אוזניות true wireless בהן כל אחת מצמד האוזניות מצויד במקלט ולכן אין שום חוט המחבר ביניהן. מלבד נוחות משופרת אוזניותtrue wireless  מאפשרות לבחור להשתמש באוזניה אחת בלבד.

טווח מחירים רחב
אחד הדברים המבלבלים ביותר בכל הקשור לבחירת אוזניות אלחוטיות מומלצות הוא טווח המחירים הרחב של מגוון הדגמים המוצעים כיום בשוק. כך למשל אוזניות אלחוטיות Beoplay E8 מתוצרת Bang & Olufsen עולות כמעט 2,000 שקלים, לעומתן ניתן לרכוש אוזניות אלחוטיות פשוטות של שיאומי או אלפאוויס (Alfawise) בפחות ממאה שקלים. כדי להבין אם כדאי לנו להוציא סכום גדול על אוזניות אלחוטיות מוכרחים להכיר כמה מן המאפיינים המבדילים בין הדגמים השונים.

אחד הדברים החשובים הוא משך הזמן בו תוכלו להשתמש באוזניות לפני שתצטרכו לטעון שוב את הסוללות שלהן, רוב הדגמים כיום מגיעים עם קופסת הטענה (המשתמשת לאחסון והטענה) המאפשרת הטענה בין שימושים גם כשאין חיבור זמין לחשמל. הבדלים נוספים הם האופן בו האוזניות מונחות באוזן (אוזניות ספורט למשל נוטות פחות ליפול החוצה), פונקציות שונות (יש אוזניות אלחוטיות התומכות בסירי או אלקסה וכד'), עמידות בפני מים ועוד.

כך תבחרו את האוזניות האלחוטיות המושלמות עבורכם
כדי למצוא את זוג האוזניות האלחוטיות המושלם עבורכם התחילו בעריכת רשימת תכונות שהייתם רוצים למצוא בהן, כך למשל זמן שימוש רצוי בין טעינה לטעינה, עמידות לזיעה וגשם (אם אתם רצים עם האוזניות למשל או עובדים איתן בחוץ), אם אתם מעוניינים באיכות צליל טובה במיוחד (חשוב למשל עבור מי שרגילים להאזין למוסיקה באוזניות חוטיות איכותיות מאוד ורוצים להחליף אותן באוזניות אלחוטיות), פונקציות שונות שאתם רוצים שיעמדו לרשותכם (הפחתת רעשי סביבה למשל, עשויה להיות פונקציה שימושית למי שרוצים לנהל שיחות טלפון בסביבה סואנת תוך שימוש באוזניות אלחוטיות) ועוד.

לצד רשימת המאפיינים הרצויים הגדירו טווח תקציב, ערכו סקר שוק וצמצמו את האפשרויות לדגמים העונים לדרישות ונמכרים במחיר מתאים. לבסוף, התרשמו מחוות דעת אודות הדגמים הבאים בחשבון (היזהרו מחוות דעת המושתלות לצרכי שיווק) ובחרו באוזניות אלחוטיות שמי שכבר משתמשים בהן משבחים אותן.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

היתרונות של פיזיותרפיה לספורטאים

פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים לשפר את הביצועים שלהם על ידי טיפול בכל הבעיות הבסיסיות שעשויות להשפיע על היכולות שלהם. על ידי התמקדות בכוח, גמישות ומכניקת הגוף הכללית, פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים למקסם את הפוטנציאל שלהם ולמנוע פציעות.

ביטוח
בלוג

שקט נפשי למקצוענים – היתרונות של ביטוח אחריות מקצועית

תארו לעצמכם את החופש לרדוף אחר התשוקות המקצועיות שלכם, ללא מגבלות על ידי האפשרות הרודפת של תביעות משפטיות והפסדים כספיים. ביטוח אחריות מקצועית הוא מגדלור של ביטחון בעולם ההתדיינות של ימינו, המציע רשת ביטחון למי שמנווט במים הבוגדניים של הקריירה שלו. זהו שומר שקט, מגן משגיח מפני טעויות והשמטות בלתי צפויות שיכולות להתרחש בכל מסגרת מקצועית. בתוך האינטראקציות המורכבות והציפיות הגבוהות של הלקוחות, גם אנשי המקצוע הקפדניים ביותר נמצאים בסיכון. אבל עם הביטוח הנכון, יש תחושה עמוקה של רוגע בתוך הכאוס – הבטחה להגנה כאשר סערות של אתגרים משפטיים מאיימות לפרוץ את חומות המוניטין שהרווחת בעמל רב.

סוכרת
בלוג

ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת: סקירה מקיפה

אימון אירובי הוכר כמרכיב חשוב בניהול סוכרת, עם יתרונות משמעותיים עבור אנשים עם סוכרת סוג 1, סוכרת סוג 2 וטרום-סוכרת. סקירה מקיפה זו שואפת לחקור את ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת, כולל השפעתו על בקרת הסוכר בדם, תסמיני טרום סוכרת, תזונה ומניעת סיבוכי סוכרת.