קרדיט תמונה: freepik

איך רוכשים ביגוד סקי בצורה נכונה?

אם החלטתם לצאת לחופשת סקי, אתם בוודאי יודעים כי עליכם לרכוש ציוד סקי בצורה הטובה ביותר על מנת שישמש אתכם במהלך החופשה. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג להם לקראת חופשה זאת הם: ביגוד מתאים לסנובורד וסקי. המטרה היא לבחור בביגוד מחמם מצד אחד, אשר ישמור על טמפרטורת הגוף שלכם וכן, יאפשר לכם לגלוש מבלי להירטב כתוצאה מהמגע עם השלג.

לבוש לסקי- מה מיוחד בו?

קרדיט תמונה: freepik

סקי הוא למעשה סוג של ספורט חורף. מדובר על ענף ספורט בעצימות גבוהה שבו הגוף שלנו פועל באופן אינטנסיבי. כמובן שהוא מתרחש במקום שבו הטמפרטורה מאוד נמוכה ולא פעם יהיה בו גם רוחות חזקות, גשם ועוד. המטרה היא לרכוש ביגוד סקי שיאפשר להישאר מוגנים מפני פגעי מזג האוויר, להישאר יבשים וכמובן שהוא ישמור על טמפרטורת הגוף. כמו כן, עליו לנדף את הזיעה אשר מצטברת במהלך ביצוע הפעילות. אם הזיעה שהגוף מייצר במהלך סקי לא תתנדף לאחר פרק זמן קצר, תסבלו מתחושה של חוסר נוחות, רטיבות בתוך הבגד וכמובן, הדבר יכול לגרום לטמפרטורה של הגוף שלכם לרדת והדבר עלול להוביל אתכם להיפותרמיה. על כן, אין ספק שיכולת נידוף הזיעה של הבגד מהווה דבר חשוב ביותר.

אטימות ונוחות של ביגוד סקי

עוד פרמטר חשוב ביותר שיש להקפיד עליו כאשר רוכשים ביגוד סקי הוא האטימות שלהם. יש לוודא כי הבגדים עמידים לרטיבות חיצונית ודוחים מים. האטימות של הבגד נמדדת במילימטרים. ככל שהביגוד יהיה אטום יותר, כך הוא ישמור עליכם מפני גשם חזק, נפילות לתוך השלג וכל דבר אחר שיכול לגרום לבגדים שאתם לובשים להירטב. כיום ניתן למצוא בשוק ביגוד סקי העשוי מבדים שונים בטכנולוגיות שונות וחשוב מאוד לברר מהי הטכנולוגיה הטובה ביותר שהופכת את הבגד לעמיד בצורה הטובה ביותר בפני מים ובד בבד, הוא בעל יכולת נידוף גבוהה.

כמובן שהנוחות של הבגד מהווה פרמטר שאין להקל בו ראש. בסופו של דבר, בכדי להנות מסקי, אתם צריכים להרגיש שהבגדים שאתם לובשים ואינם מכבידים עליכם יתר על המידה ועל כן, חשוב ביותר שהבגדים יהיו נוחים

בידוד ושמירה על חום גוף

עמידות למים ונידוף זיעה מהווים ללא ספק דברים חשובים ביותר שחשוב להקפיד עליהם כאשר רוכשים ביגוד סקי, יחד עם זאת, חשוב מאוד להקפיד גם על יכולת הבידוד של הבגדים. אם אתם הולכים לעשות סקי בהרים גבוהים, תיתקלו בטמפרטורה מאוד נמוכה ועל כן, חשוב לשמור על בידוד מהקור ועל טמפרטורת גוף בטווח סביר. ישנם 3 בידוד עיקריות בבגדי חורף והם: פוך שהוא חומר בידוד עם היעילות הגבוהה ביותר שיש. הפוך יהיה תפור בתאים בתוך הבגד, יתרחב בעת הצורך וייצור שכבת בידוד שתשמור על חום הגוף, אך חשוב לדעת כי הפוך איננו עמיד במים ועל כן אם הוא יירטב הוא יתכווץ ויאבד את יכולת הבידוד שלו.

סוג נוסף של בידוד בבגדי סקי הוא בידוד סינטטי אשר מיוצר מסיבי פוליאסטר ויוצר אפקט שדומה לנוצות שבפוך. יחד עם זאת הוא כבד יותר מנוצות ועמיד לפחות זמן. הוא מתמודד בצורה טובה יותר עם רטיבות.

עוד בד הוא הפליז והוא מבודד בצורה פחות טובה מהשניים האחרים, אך הוא זול יותר ובעל יכולת נידוף טובה.

חשוב לרכוש ציוד סקי וביגוד סקי בפרט, במקום שבו ניתן למצוא ביגוד וציוד איכותיים, במגוון רחב, שמהם תוכלו לבחור את מה שמתאים לכם בדיוק.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

היתרונות של פיזיותרפיה לספורטאים

פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים לשפר את הביצועים שלהם על ידי טיפול בכל הבעיות הבסיסיות שעשויות להשפיע על היכולות שלהם. על ידי התמקדות בכוח, גמישות ומכניקת הגוף הכללית, פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים למקסם את הפוטנציאל שלהם ולמנוע פציעות.

ביטוח
בלוג

שקט נפשי למקצוענים – היתרונות של ביטוח אחריות מקצועית

תארו לעצמכם את החופש לרדוף אחר התשוקות המקצועיות שלכם, ללא מגבלות על ידי האפשרות הרודפת של תביעות משפטיות והפסדים כספיים. ביטוח אחריות מקצועית הוא מגדלור של ביטחון בעולם ההתדיינות של ימינו, המציע רשת ביטחון למי שמנווט במים הבוגדניים של הקריירה שלו. זהו שומר שקט, מגן משגיח מפני טעויות והשמטות בלתי צפויות שיכולות להתרחש בכל מסגרת מקצועית. בתוך האינטראקציות המורכבות והציפיות הגבוהות של הלקוחות, גם אנשי המקצוע הקפדניים ביותר נמצאים בסיכון. אבל עם הביטוח הנכון, יש תחושה עמוקה של רוגע בתוך הכאוס – הבטחה להגנה כאשר סערות של אתגרים משפטיים מאיימות לפרוץ את חומות המוניטין שהרווחת בעמל רב.

סוכרת
בלוג

ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת: סקירה מקיפה

אימון אירובי הוכר כמרכיב חשוב בניהול סוכרת, עם יתרונות משמעותיים עבור אנשים עם סוכרת סוג 1, סוכרת סוג 2 וטרום-סוכרת. סקירה מקיפה זו שואפת לחקור את ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת, כולל השפעתו על בקרת הסוכר בדם, תסמיני טרום סוכרת, תזונה ומניעת סיבוכי סוכרת.