קרדיט תמונה: freepik

בדיוק מה שחיית המחמד צריכה

מוכח מחקרית

הילס היא חברה אמריקנית ותיקה המפתחת מזון לכלבים וחתולים המבוסס על מחקרים שמנהלת אשר שמים דגש על קידום בריאות חיות מחמד דרך תזונה מתאימה.

מחסור או עודף במרכיבי תזונה עלול להביא לסכנות בריאותיות לחיות המחמד. חבלת הילס שמה דגש על שימוש במינונים מדויקים של נוטריינטים ביצירת מזון לכלבים וחתולים בהתאם לגילם, לגודלם ולצרכים המיוחדים שלהם תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

עבור כל חתול וכל כלב ניתן למצוא את מוצרי חברת הילס באנימל שופ– הרשת הגדולה והמקצועית ביותר בישראל לציוד ומזון לבעלי חיים. לרשת סניפים רבים הפרוזים ברחבי הארץ המציעים מגוון של מותגים ואיכויות עבור חיות המחמד. באתר הרשת ניתן למצוא גם חומר מקצועי על גידול מיטבי של חיות מחמד שונות.

 

יום של חול

לחתול מאוד חשוב הניקיון וההיגיינה. הוא יתקלח לעיתים קרובות על ידי ליקוק עצמי וימצא פינה פרטית לעשיית הצרכים ולאחר מכן יכסה את צרכיו.

ישנן שתי אפשרויות לחתול בן יכול לעשות את צרכיו.

כאשר יש אפשרות ויוצא מהבית במהלך היום הוא יכול למצוא פינה בחצר לעשות את צרכיו ולכסות.

באם אין לו אפשרות לצאת החוצה הוא זקוק לארגז צרכים בו משטח ספיגה שיאפשר לו פרטיות ולהמשיך לתרגל את כיסוי הצרכים.

ישנם שני סוגים עיקריים של חול לארגז צרכים.

חול רגיל (לא מתגבש) –סופג את השתן ומנטרל את הריחות הלא נעימים. כושר הספיגה יורד עם הזמן ויש להחליף את כל החול בארגז. חול זה יכול להיות עשוי ממינרלים טבעיים דמויי חצץ או מחומר סינתטי (חול קריסטלי) עם כושר ספיגה ונטרול ריחות טוב יותר.

חול מתגבש – מיוצר באופן כזה שכאשר יש מגע של השתן עם החול הוא מתגבש לגושים מוצקים מה שמאפשר איסוף של הגושים בעזרה כף מסננת וכך שומרים על המשטח נקי ונוח לשימוש עבור החתול. בצורה זו אין צורך להחליף את כל החול בארגז ורק להוסיף מדי פעם כמות נוספת של חול.

אפשר למצוא מגוון מותגים וסוגים של חול לחתולים באנימל שופ, חנות המזון והציוד לחיות המחמד מהגדולות והמקצועיות ביותר בארץ. חול רגיל, קריסטלי, טבעי או מתגבש ממיטב המותגים המובילים בתחום.

לבחירת החול המתאים לחתול\ה שלך נשמח לייעץ לך

 

 

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

היתרונות של פיזיותרפיה לספורטאים

פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים לשפר את הביצועים שלהם על ידי טיפול בכל הבעיות הבסיסיות שעשויות להשפיע על היכולות שלהם. על ידי התמקדות בכוח, גמישות ומכניקת הגוף הכללית, פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים למקסם את הפוטנציאל שלהם ולמנוע פציעות.

ביטוח
בלוג

שקט נפשי למקצוענים – היתרונות של ביטוח אחריות מקצועית

תארו לעצמכם את החופש לרדוף אחר התשוקות המקצועיות שלכם, ללא מגבלות על ידי האפשרות הרודפת של תביעות משפטיות והפסדים כספיים. ביטוח אחריות מקצועית הוא מגדלור של ביטחון בעולם ההתדיינות של ימינו, המציע רשת ביטחון למי שמנווט במים הבוגדניים של הקריירה שלו. זהו שומר שקט, מגן משגיח מפני טעויות והשמטות בלתי צפויות שיכולות להתרחש בכל מסגרת מקצועית. בתוך האינטראקציות המורכבות והציפיות הגבוהות של הלקוחות, גם אנשי המקצוע הקפדניים ביותר נמצאים בסיכון. אבל עם הביטוח הנכון, יש תחושה עמוקה של רוגע בתוך הכאוס – הבטחה להגנה כאשר סערות של אתגרים משפטיים מאיימות לפרוץ את חומות המוניטין שהרווחת בעמל רב.

סוכרת
בלוג

ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת: סקירה מקיפה

אימון אירובי הוכר כמרכיב חשוב בניהול סוכרת, עם יתרונות משמעותיים עבור אנשים עם סוכרת סוג 1, סוכרת סוג 2 וטרום-סוכרת. סקירה מקיפה זו שואפת לחקור את ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת, כולל השפעתו על בקרת הסוכר בדם, תסמיני טרום סוכרת, תזונה ומניעת סיבוכי סוכרת.