קרדיט תמונה: אדרנלין כושר קרבי

הסוד הטמון במסלול הכשרת יחידות העלית נחשף

ע' חטיבת העוז

הגעתי לחברת אדרנלין כושר קרבי  לצד חסכים רצינים בכל הקשור לכושר גופני, טכניקה  וקאורדינציה בפן הכללי.

התייצבתי על סף דלתותיהם שלצידי יכולות רדודות כדי למשוך צוות שלם אחורה והם שיעניקו מענה אישי מטעם שני אגפים יעודים, אגף מקצועות הספורט ואגף הכושר הקרבי תחתיהם עברתי אימוני התמקצעות מכוונים, עבודה במתכונת אישית לצד מאמן מוביל דרך ובניית לו"ז מדויק איתו הגעתי לגיבוש צנחנים כדי לזכות באיתור היחידה באמצעותו התייצבתי בגיבוש קומנדו ( גיבוש דובדבן / גיבוש מגלן ) כדי שלימים אסיים מצטיין מסלול ביחידת דובדבן ואהפוך ללוחם מן המניין

היום שמאוחרי דרך ארוכה מנשוא, אני מבין כמה השקעה נדרשה מהם ובאיזו רמת התמחות מדובר כדי ליצור רף יכולות שכזה בחודשים בודדים וכמעט בלתי אפשריים.

 

א' שייטת 13

חצי שנה של אימונים חוצי גבולות, סימולציות קצה מדויקות, סאגות המנכל וניתוח מעמיק של מגבשי היחידה הפעילים לצד הטכנולוגיה אותה יצרה חברת הכנה לצהל זו ולצד אנשי הסייבר הישראלים שידעו להשלים את החוסרים העמוקים ביותר כדי להתאים גוף צעיר כשלנו לעומסים אגרסיביים ומורכבים שכאלו עד לכדי שהתקבלנו ליחידה ארבע חניכים שהתגבשו בצוות אחד שלנו המסקנה כי הליך ההכשרה היה  קשה ממיוני היחידה ( גיבוש שייטת ) ועל כל רבדיו.

קרדיט תמונה: אדרנלין כושר קרבי

ד' סיירת מטכל

מעבר לרף יכולות גבוה על מנת לשרוד חמישה ימי סיירות ועבודה תחת לחץ בשעות צהרי היום של גיבוש מטכל, על מנת להעפיל ליחידה שכזו יש אלמנט אחד שעולה על כולם והוא אופי הלוחם אותו יחפשו בכם המגבשים.

אופי שיתאים ליחידה המוגדרת כחוד החנית של צה"ל הלא היא סיירת מטכל ובצורה נקודתית אותה יזהה הסגל עוד מדפוסי ההליכה, הדינמיקה החברתית שלכם וצורת ההתמודדות שלכם באקטים הפיזים המשתנים.

תכונות יחודיות עליהם למדנו ע"י האגף מדעי ההתנהגות שהעניק לנו סיקור מלא על המאפיינים של כלל היחידות המיוחדות והטמעתם תוך חודש עבודה בשלב המתאים לכך.

 

אם מקריאת סיפור חיינו, בוגרי אדרנלין כושר קרבי הצלחתם להגיע להבנה כי  ישנו גוף הכנה לצבא מבודל וייחודי שמהווה הפלטפורמה היעודית והבלעדית בישראל לשירות ביחידות העלית של צהל.

אם הכרתם שמדובר בדרך שרק מערך של אנשי מקצוע פורצי הדרך בתחומם מסוגלים להוביל אתכם בה וכי מי שעתיד לצעוד בה לבד יחווה כישלון יתום.

אתם מוציאים מהכוח אל הפועל וברגעים אלו ממש מקבלים על עצמכם את ההחלטה שתשנה חיים שלמים, להצטרף אליו, המון בהצלחה חברים ומי ייתן ותיקחו את ההחלטות הנכונות לעניין עתידכם המתקרב.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

היתרונות של פיזיותרפיה לספורטאים

פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים לשפר את הביצועים שלהם על ידי טיפול בכל הבעיות הבסיסיות שעשויות להשפיע על היכולות שלהם. על ידי התמקדות בכוח, גמישות ומכניקת הגוף הכללית, פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים למקסם את הפוטנציאל שלהם ולמנוע פציעות.

ביטוח
בלוג

שקט נפשי למקצוענים – היתרונות של ביטוח אחריות מקצועית

תארו לעצמכם את החופש לרדוף אחר התשוקות המקצועיות שלכם, ללא מגבלות על ידי האפשרות הרודפת של תביעות משפטיות והפסדים כספיים. ביטוח אחריות מקצועית הוא מגדלור של ביטחון בעולם ההתדיינות של ימינו, המציע רשת ביטחון למי שמנווט במים הבוגדניים של הקריירה שלו. זהו שומר שקט, מגן משגיח מפני טעויות והשמטות בלתי צפויות שיכולות להתרחש בכל מסגרת מקצועית. בתוך האינטראקציות המורכבות והציפיות הגבוהות של הלקוחות, גם אנשי המקצוע הקפדניים ביותר נמצאים בסיכון. אבל עם הביטוח הנכון, יש תחושה עמוקה של רוגע בתוך הכאוס – הבטחה להגנה כאשר סערות של אתגרים משפטיים מאיימות לפרוץ את חומות המוניטין שהרווחת בעמל רב.

סוכרת
בלוג

ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת: סקירה מקיפה

אימון אירובי הוכר כמרכיב חשוב בניהול סוכרת, עם יתרונות משמעותיים עבור אנשים עם סוכרת סוג 1, סוכרת סוג 2 וטרום-סוכרת. סקירה מקיפה זו שואפת לחקור את ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת, כולל השפעתו על בקרת הסוכר בדם, תסמיני טרום סוכרת, תזונה ומניעת סיבוכי סוכרת.