קרדיט תמונה: אדרנלין כושר קרבי מאת הצלמת עדי אבלס

חשיפה : ככה תתקבלו למטכל, שייטת, שלדג ויחידת 669

יחידה מיוחדת ( סיירת ) – את הנכתב לפניכם הוצאנו מדברי בוגרינו במועדי הגיבושים הצהליים האחרונים אשר חילקנו לפי הקטגוריות הצהליות ולמען הסדר הטוב בלבד, שהרי אין יחידה עדיפה על אחרת, וכמפורט להלן

  • סיירות ( מטכל, שלדג, שייטת 13, 669 )
    • חטיבת עוז ( מגלן, אגוז ודובדבן )
    • יחידות מיוחדות ( לוט"ר, עוקץ, ימ"ס, 504 ויהלם )
    • גדסרים ( סיירת צנחנים, סיירת גולני, סיירת גבעתי, סיירת נחל )

במאמר זה תחשפו לדברי בוגרי הסיירות שיפרטו בפניכם איך הופכים מלשב עם חלומות שנראים גדולים ממנו, למציאות אותה יוביל תוך מספר חודשים בודדים, באמצעות מסלול הכשרה המושתתת על שני קווים מנחים אליהם תחשפו ברגע שתהפכו לחלק מאיתנו , אדרנלין כושר קרבי

 

ל' סיירת מטכל ( היחידה ) – פסיכולוגיה 

ההבדל בן אדרנלין כושר קרבי לכל השאר הוא הערך המוסף אותו אנו רוכשים כחניכים.
מדובר בתכנים אקסקלוסיבים לצידם אנו מכירים את נבכי נפש המגבש והמתגהש כאחד תוך נקיטת צעדים מדוייקים שעוזרים לנו ליצור את התוצאה המתבקשת, ניתוב המתגבשים שלצידנו בצורה מלאה תוך התבדלות משמעותית למול סגל ההדרכה שלפניך.
כלים פסיכולוגים ומונו-מנטליים שעושים את ההבדל בן עוד מלש"ב ללוחם לו הפוטנציאל לסיים מסלול ביחידה.

י' שיטת 13 ( קומנדו חיל הים ) – יכולות פיזיות 

תוכניות שגרה עצימות המחלקות לארבע קטגוריות, ימי סימולציה העולים הקמתם על נמיונים התהליך, גיבוש אדרנלין, תוכניות תזונה, טכניקה לוגיסטיקה מלאה, מעטפת מלאה ונכונה למי מכם שמבקש שירות בסיירת.
כחלק מבדיקות טרום גיבוש שייטת, נשאלתי עי הסגל הרפואי האם אני עוסק בספורט תחרותי ( ספורט אולימפי ) וזו בעקבות קצב פעימות המאפיין ספורטאים מקצועיים, שנדהמו כששמעו שלכלל היכולות האלו זכיתי באדרנלין

 

ש' שלדג ( קומנדו חיל האויר ) – איתנות 

איתנות הנה דן המשחק, אם אתם מבקשים להעפיל ליחידת שלדג אתם תתבקשו לשקף לבוגריה כי בשונה מהשאר ניחנתם ביצר לחימה ועקשנות שונים מהרגיל.
היה זה מגבש מהיחידה שאמר לי עוד בגיבוש את מה ששואג עלינו סגל ההדרכה בתכנים הבלתי נתפסים באדרנלין " יש מי שמגיע לשרוד ויש מי שמגיע לטרוף, מי אתם מבן השניים "
מנטליות היא לשרוד עוד מקצה עוד תוכן, אנחנו – חניכי אדרנלין, טורפים, אנחנו כובשים אותם.

 

ש' 669 ( חילוץ והצלה בהטיס ) – פיקודיות 

נבחרתי עי היחידה משום שהפגנתי יכולות וורבליות ופיקודיות גבוהות מהרגיל, כך לפחות סימן לי אחד ממגבשיה במעמד הגיבוש בפועל.
סדר לו דאגתי תוך ניהול וארגון ברמה גבוה שאיפשרו לנו לעמוד בלוז הגיבוש, כלל תרגילי המחשבה והדינמיקה הקבוצתיים ובשעות המתות של היום השלישי קיבצו את כולם סביבי.
כלים נורא ברורים בהם השתמשתי שהעניקו לי נוכחות מצד המתגבשים שלצידי והאצלת סמכויות מצד מגבשי השייטת, דבר שהוביל לקו מנחה ברור מתחילת המיון ועד סופו שקבע שאני מייצג את הצוות.

 

איך תתקבלו ליחידה מיוחדת

מלשבים יקרים חשוב לנו לציין כי הדרך ליחידות העלית מתחילה ומסתיימת באדרנלין כושר קרבי.

גוף מעוטר שבחים וניסיון מרקיע שחקים שחקק על דיגלו את הקווים המנחים שמובילים היום את היחידות הביטחוניות המובילות בעולם וע"י אלו בנה מעטפת הכנה פורצת דרך המתבטא בקורס הכשרה ייעודי לשירות משמעותי ביחידות העלית הצהליות.

מעטפת רב גוונית בה תעברו את השירותים הבאים

  • תוכניות שגרה יוצאת דופן שיביאו אתכם לידי השלם
  • ימי סימולציה מרתקים לצד שתף מלא מצד המגבשים הפעילים והיחידות המיוחדות
  • סאגות הכנה שוברות שיגרה בהן תמצאו תכני קצה מרהיבים ולמול אנשי המקצוע המובילים בתחום ההכשרות הביטחוניות, עולo הספורט התזונה והפסיכולוגיה
  • תכני מסלול : סדנאות לחימה ( קרב מגע ), ניווטים, הרצאות ייעודיות, פאנל לוחמים וכיוצא בזה

לצד כל אלו פועלים ארבע אגפי הכשרה יוקרתיים האחראים על מכלול תכנים מבניהם

 

  • אגף מקצועות הספורט והתזונה
  • אגף הפסיכולוגיה ודפוסי ההתנהגות
  • אגף הכושר הקרבי
  • אגף הסטטיסטיקה

חשוב לציין כי לאורך כל תהליך ההכשרה באדרנלין כושר קרבי יעברו החניכים ניתוח מלא ע"י אלגוריתם מתקדם אותו פיתחו אנשי הסייבר הישראלים יוצאי יחידת 8200 שיודעים לשייך את המועמד ליחידה אליה עומד באחוזי ההתאמה הגבוהים מכל.

 

שירות ביחידה מיוחדת – היום זה בידיים שלכם

אחרי גיוס של מעל 200 לוחמי סיירת בפחות מחצי שנה ( שני מועדי גיוס בודדים ) היום זהו התור שלכם

אם אתם מבקשים מערך שלם שכל כולו נבנה למטרה אחת והיא שירות משמעותי, מאתגר וחוצה גבולות ביחידה אליה אתם מכוונים מגיל צעיר ותוך ההתחייבות להביא אתכם באחוזי ההתאמה הגבוהים מכל, מקומכם איתנו.

לתיאום אימון ללא עלות חייגו 058-7071724 או הזינו פרטים בטופס שלמולכם ואנו נעלה למולכם בהקדם

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

היתרונות של פיזיותרפיה לספורטאים

פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים לשפר את הביצועים שלהם על ידי טיפול בכל הבעיות הבסיסיות שעשויות להשפיע על היכולות שלהם. על ידי התמקדות בכוח, גמישות ומכניקת הגוף הכללית, פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים למקסם את הפוטנציאל שלהם ולמנוע פציעות.

ביטוח
בלוג

שקט נפשי למקצוענים – היתרונות של ביטוח אחריות מקצועית

תארו לעצמכם את החופש לרדוף אחר התשוקות המקצועיות שלכם, ללא מגבלות על ידי האפשרות הרודפת של תביעות משפטיות והפסדים כספיים. ביטוח אחריות מקצועית הוא מגדלור של ביטחון בעולם ההתדיינות של ימינו, המציע רשת ביטחון למי שמנווט במים הבוגדניים של הקריירה שלו. זהו שומר שקט, מגן משגיח מפני טעויות והשמטות בלתי צפויות שיכולות להתרחש בכל מסגרת מקצועית. בתוך האינטראקציות המורכבות והציפיות הגבוהות של הלקוחות, גם אנשי המקצוע הקפדניים ביותר נמצאים בסיכון. אבל עם הביטוח הנכון, יש תחושה עמוקה של רוגע בתוך הכאוס – הבטחה להגנה כאשר סערות של אתגרים משפטיים מאיימות לפרוץ את חומות המוניטין שהרווחת בעמל רב.

סוכרת
בלוג

ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת: סקירה מקיפה

אימון אירובי הוכר כמרכיב חשוב בניהול סוכרת, עם יתרונות משמעותיים עבור אנשים עם סוכרת סוג 1, סוכרת סוג 2 וטרום-סוכרת. סקירה מקיפה זו שואפת לחקור את ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת, כולל השפעתו על בקרת הסוכר בדם, תסמיני טרום סוכרת, תזונה ומניעת סיבוכי סוכרת.