קרדיט תמונה:המלצה של חברת סוויס סיסטם על הקשר בין שינה לספורט (pixabay)

סוויס סיסטם המלצה על הקשר בין שינה טובה להישגיות בספורט מקצועי

מיטה מומלצת לספורטאים תסייע בשינה טובה ותשפר את ההישגים, סוויס סיסטם מאפשרת לספורטאים ישראלים ליהנות מהמיטות המתקדמות והחדשניות ביותר בישראל.

למה שינה וספורט הם בלתי נפרדים? האם שינה טובה משפרת הישגים? ואיך מיטה איכותית תסייע לספורטאים להצליח ולשפר את ההישגים?

 

בלתי נפרדים: המלצות סוויס סיסטם על שינה וספורט מקצועי

כאשר אנו מבלים במיטה חלק ניכר מחיינו, אין פלא שהשינה כה קריטית גם לביצועים הספורטיביים של הספורטאים המקצועיים.

בזמן מחסור בשעות שינה עלולות להופיע בעיות בריאותיות ורגשיות שונות, אלו ישפיעו בהכרח על הכושר שלכם, על התקדמות האימונים שלכם ויורידו את הסיכוי שלכם לביצועים טובים במשחקים ותחרויות.

שינה איכותית תורמת לבריאות שלכם, אך בעוד שאדם ממוצע שישן שינה לא איכותית מספיק ככל הנראה יעביר את היום שלו בעייפות ויסחוב איתו בעיות בריאותיות שונות, אנשים העוסקים בספורט מקצועי לא יכולים להרשות לעצמם פחות מהכושר והבריאות הטובים ביותר.

 

מרבית המבוגרים יצטרכו 7-8 שעות שינת לילה, בעוד ספורטאים מקצועיים יצטרכו 9-10 שעות שינה עקב הצורך של הגוף לנוח ולהחלים, משמעות הדבר שספורטאים חייבים להקפיד על שינה איכותית ותנאי שינה הטובים ביותר.

מלבד מיטה איכותית, על ספורטאים להקפיד על מסגרת של שעת שינה והתעוררות בשעות קבועות, יצירת שעון ביולוגי פנימי יאזנו את בין המוח לגוף ויאפשרו לכם לישון שינה ארוכה ואיכותית יותר.

המשוואה פשוטה – שינה טובה יותר, הישגים טובים יותר.

 

אילו בעיות עלולות להופיע כשיש בעיות בשינה?

מחסור בשעות שינה או שינה שאינה איכותית מספיק עלולים לפגוע באנרגיות שלכם ובמוטיבציה שלכם לבצע משימות במהלך היום, כאשר מדובר על ספורטאים האנרגיה והמוטיבציה הם קריטיים הן באימונים והן בתחרויות.

המלצה של חברת סוויס סיסטם היא ששינה טובה תסייע לשרירים והרקמות שלכם להחלים ולהתפתח, בעיה בשינה עולה להאט את קצב החלמת הגוף ולעודד פציעות שונות שעלולות להשבית אתכם לתקופה של מספר שבועות ולספורטאים מסוימים פציעה במצבי קיצון עלולה להרוס קריירה שלמה.

בעיות בריאותיות ורגשיות נוספות שעלולות להופיע בזמן בשינה לא איכותית: דיכאון, ירידה בתפקוד המערכת החיסונית, התמודדות לקויה עם דלקות בגוף, השמנה, כאבי ראש, ירידה קוגנטיבית זמנית ובעיות בריאותיות נוספות.

 

מיטה חכמה הראשונה בישראל תסייע לספורטאים לעקוב אחר מדדי השינה שלהם!

ישראלים רבים ובניהם ספורטאים מקצועיים בחרו לשדרג את השינה ממזרון פשוט לשינה על מיטה מתכווננת, מיטה המתאימה את עצמה לגוף שלכם ומאפשרת לכם להתאים מצבי שינה או שהייה שונים באזורים שונים בגוף.

חברת סוויס סיסטם גאה להיות נותנת החסות הרשמית לסגל האולימפי הישראלי במשחקי טוקיו. המיטה החכמה (סמארט בד) של סוויס סיסטם תספק ביקורות ודו"חות לגבי איכות השינה וכך הספורטאים יוכלו לייעל ולשפר את השינה שלכם כדי להגיע לביצועים טובים יותר במהלך היום.

 

אפשרות נוספת לספורטאים היא לבחור בסמארט בד הראשונה בישראל, מיטה חכמה המאפשרת לספורטאים לעקוב אחר נתוני שינה רבים, לקבל דו"ח נתונים והמלצות לשיפור שינה: דופק, תזוזות מעל 90 מעלות, נתוני נשימה, פילוח סוגי שינה (עמוקה וקלה) ומדדים רבים נוספים שיסופקו לכם יחד עם המלצות לשיפור השינה בהתממשקות לאפליקציית Sleep Assist.

המיטה החכמה, המקבלת פקודות קוליות ומאפשרת לכם לקום בשעה הרצויה עם תנוחת התעוררות, אינה רק פסגת השינה והטכנולוגיה הכוללת פרמטרים טכנולוגיים רבים נוספים, המיטה הופכת להיות הכלי המרכזי של ספורטאים מקצועיים ואנשים רבים נוספים המעוניינים לשפר את השינה שלהם, הבריאות הפיזית והרגשית וכן שיפור ההישגים המקצועיים או העסקיים שלהם.

*הכתבה נכתבה על ידי צוות הכתבים של חברת ניהול מוניטין.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

היתרונות של פיזיותרפיה לספורטאים

פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים לשפר את הביצועים שלהם על ידי טיפול בכל הבעיות הבסיסיות שעשויות להשפיע על היכולות שלהם. על ידי התמקדות בכוח, גמישות ומכניקת הגוף הכללית, פיזיותרפיה יכולה לעזור לספורטאים למקסם את הפוטנציאל שלהם ולמנוע פציעות.

ביטוח
בלוג

שקט נפשי למקצוענים – היתרונות של ביטוח אחריות מקצועית

תארו לעצמכם את החופש לרדוף אחר התשוקות המקצועיות שלכם, ללא מגבלות על ידי האפשרות הרודפת של תביעות משפטיות והפסדים כספיים. ביטוח אחריות מקצועית הוא מגדלור של ביטחון בעולם ההתדיינות של ימינו, המציע רשת ביטחון למי שמנווט במים הבוגדניים של הקריירה שלו. זהו שומר שקט, מגן משגיח מפני טעויות והשמטות בלתי צפויות שיכולות להתרחש בכל מסגרת מקצועית. בתוך האינטראקציות המורכבות והציפיות הגבוהות של הלקוחות, גם אנשי המקצוע הקפדניים ביותר נמצאים בסיכון. אבל עם הביטוח הנכון, יש תחושה עמוקה של רוגע בתוך הכאוס – הבטחה להגנה כאשר סערות של אתגרים משפטיים מאיימות לפרוץ את חומות המוניטין שהרווחת בעמל רב.

סוכרת
בלוג

ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת: סקירה מקיפה

אימון אירובי הוכר כמרכיב חשוב בניהול סוכרת, עם יתרונות משמעותיים עבור אנשים עם סוכרת סוג 1, סוכרת סוג 2 וטרום-סוכרת. סקירה מקיפה זו שואפת לחקור את ההשפעה של אימון אירובי על ניהול סוכרת, כולל השפעתו על בקרת הסוכר בדם, תסמיני טרום סוכרת, תזונה ומניעת סיבוכי סוכרת.